Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij

Warsztaty Edukacji Konsumenckiej19.03.2018 15:00

15 marca 2018 r. Wydział Ekonomii gościł uczestników „Warsztatów Edukacji Konsumenckiej”. Kierowane były one do młodzieży ze szkół średnich objętych patronatem Wydziału. Uczestniczyli w nich uczniowie: Zespołu Szkół Nr 2 im. Tadeusza Rejtana w Rzeszowie, Zespołu Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. Króla Jana III Sobieskiego w Stalowej Woli.

W trakcie warsztatów, zorganizowanych przez dr. Piotra Cyrka, blisko 100 uczniów poznawało techniki wpływu i manipulacji oddziałujące na postawy konsumpcyjne, które zaprezentowała im dr Władysława Jastrzębska. Instruowani przez mgr. Jakuba Bartaka mieli okazję przeprowadzić eksperymenty weryfikujące skuteczność wybranych technik oddziaływania na opinie oraz proces decyzyjny klientów. W trakcie warsztatu „Mózg na zakupach” zrealizowanego przez dr. Tomasza Surmacza młodzież rozważała między innymi wpływ marki produktu na jego postrzeganie.

Odwiedzających kampus uczniów opieką otoczyli również mgr Justyna Cisek, mgr Natalia Kłos oraz studenci Wydziału Ekonomii.

Spotkanie zakończył spacer po kampusie „ZALESIE”, podczas którego uczniowie odwiedzili bibliotekę oraz obejrzeli zaplecze edukacyjne Wydziału Ekonomii.

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow