Warsztaty „Dlaczego warto, aby manager rozwijał kompetencje coachingowe?”05.10.2018 09:59
Wydział Ekonomii oraz z HPR Group Sp. z o.o Selectone Sp.k. serdecznie zapraszają na warszaty na temat „Dlaczego warto, aby manager rozwijał kompetencje coachingowe?”
Spotkanie ma na celu zaproszenie uczestników do refleksji odnośnie połączenia kluczowych kompetencji coacha z rolą menadżera/lidera. Warsztaty dotyczyć będą zagadnień: czym są kompetencje coachingowe i dlaczego coaching daje rybkę, ale nie daje wędki; czego oczekuje się od współczesnych menadżerów/liderów; w jaki sposób narzędzia coachingowe mogą wspierać menadżerów/liderów i ich zespoły w osiąganiu celów oraz kształtowaniu talentów; dlaczego kompetencje miękkie są równie ważne, jak specjalistyczna wiedza; jak trudne sytuacje mogą pomóc w odkrywaniu siebie; dlaczego nie trzeba być coachem, aby stosować narzędzia coachingowe i na czym polega uniwersalność oraz wartość coachingu, jako narzędzia mającego szerokie zastosowanie w pracy z drugim człowiekiem.
Warsztaty poprowadzi Elżbieta Cwynar-Budzińska*.
Liczba miejsc ograniczona. Zgłoszenia należy kierować na adres: annam@ur.edu.pl
Termin: 12 października 2018 roku (piątek)
Godzina: 16.00-19.00
Miejsce: Wydział Ekonomii, Uniwersytet Rzeszowski, ul. Ćwiklińskiej 2, 35-601 Rzeszów, sala D1-C6
Elżbieta Cwynar-Budzińska
Absolwentka Psychologii stosowanej oraz Socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Elżbiety Sołtys, projekt „Coach ICF – wzrost kwalifikacji kadr zarządzających mikro i małych przedsiębiorstw województwa śląskiego”, szkołę Coachów „The Art & Science of Coaching” prowadzoną przez Erickson College dla Wszechnicy UJ, trening ACTIVacting Employability Through Creativity prowadzony przez Citizents of Europe.
Od 2009 roku prowadzi szkolenia z obszaru rozwoju umiejętności osobistych, przeprowadziła blisko 10 000 godzin szkoleń. Ma doświadczenie w zarządzaniu organizacją oraz pracy w międzynarodowym środowisku. Przez 4 lata była w zarządzie Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu. Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności pracy zespołów poprzez poprawę komunikacji, facylitację, rozwiązywanie konfliktów. Szkoli trenerów, coachów i liderów – przeprowadziła ponad 4000 godzin szkoleń z tego obszaru.