Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij

O pułapkach zastawianych na konsumentów rozmawiano w ZS nr 3 im. Króla Jana III Sobieskiego w Stalowej Woli19.06.2018 09:30

Przybliżenie uczniom problematyki ochrony praw konsumenta było celem konferencji pod hasłem „Pułapki konsumenta” zorganizowanej w dniu 23 maja 2018 r. w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. Króla Jana III Sobieskiego  w Stalowej Woli (www), w której uczestniczyli także przedstawiciele Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego: dr Małgorzata Wosiek – Prodziekan ds. badań naukowych i rozwoju oraz dr Piotr Cyrek – pełnomocnik Dziekana ds. współpracy ze szkołami średnimi. Pani Prodziekan w ramach wykładu z eksperymentem „Marketingowe techniki manipulacji” wskazała na szereg zagrożeń suwerenności wyborów konsumenta, których świadomość może zwiększyć satysfakcję z relacji rynkowych. Dr Piotr Cyrek, realizując umowę o współpracy Wydziału Ekonomii UR z ZSP nr 3 w Stalowej Woli przeprowadził warsztaty zatytułowane „Negocjacje zespołowe”, w których uczniowie w praktyczny sposób wykorzystywali wcześniej poznane techniki zachowań rynkowych.

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow