Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

 

MENEDŻEROWIE I STUDENCI W FINALE KONKURSU GMC 2010!

W finale spotkają się osoby, które przez ostatnie miesiące najefektywniej zarządzały swoimi firmami w biznesowej symulacji Global Management Challenge. 28 marca, pracownicy firm i studenci będą rywalizować w ostatnim etapie XI edycji konkursu w Polsce. Wyniki zostaną ogłoszone na Sali Notowań GPW. Głównym kryterium oceny uczestników będzie cena akcji, jaką zarządzane przez nich firmy osiągną na giełdzie GMC, wirtualnym parkiecie w symulacji.

Global Management Challenge to największa na świecie symulacja biznesowa, w której 3-5 – osobowe zespoły przyjmują rolę zarządów wirtualnych firm. Uczestnicy stają się odpowiedzialni za funkcjonowanie wszystkich obszarów przedsiębiorstwa. Celem jest osiągnięcie najwyższych cen akcji na wirtualnej giełdzie. W październiku 2010 roku w Polsce rozpoczęła się XI edycja konkursu, w której wystartowało 600 drużyn reprezentujących firmy oraz uczelnie z całego kraju. Po trzech etapach, przeprowadzonych on-line, do ścisłego finału awansowało 6 drużyn. Najlepsza z nich, będzie reprezentowała Polskę na Międzynarodowych Finałach GMC w kwietniu w Makao.

Finał z pewnością będzie wyjątkowo emocjonujący, zwłaszcza z uwagi na fakt, iż w tej rundzie rywalizować będą trzy zespoły studenckie oraz trzy zespoły firmowe. Studenci reprezentują Szkołę Główną Handlową, Uniwersytet Warszawski oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny. Występują pod patronatem Grupy TP oraz Rzeczpospolitej. Zespoły firmowe tworzą przedstawiciele jednego ze Sponsorów Generalnych GMC 2010 – pracownicy Grupy TP.   

Na finale zadaniem uczestników będzie przygotowanie strategii rozwoju dla firmy przedstawionej w scenariuszu symulacji GMC. W ciągu dnia, w Ogrodach Innowacji TP, zespoły będą podejmować szereg strategii operacyjnych dotyczących swojej firmy m.in. produkcji, finansów, sprzedaży, zatrudnienia, inwestycji i wielu innych. Uroczystość ogłoszenia wyników i wybór zwycięzcy nastąpi podczas gali na Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych (patrona honorowego konkursu). Nagrody dla finalistów wręczą przedstawiciele Sponsorów i Partnerów GMC 2010 oraz reprezentanci Honorowej Kapituły Konkursu, m. in. Pan Wiesław Rozłucki, Pan Janusz Krawczyk oraz Pani Iwona Żurawska . Galę poprowadzi Pani Iwona Schymalla.

Zespół, który osiągnie najwyższą cenę akcji, będzie reprezentował Polskę na finale międzynarodowym
w Makao
, rywalizując z 32 drużynami z całego świata. Zwycięzcy otrzymają w nagrodę również bezpłatne zaproszenie na studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego oraz bilety lotnicze TAP Portugal na Maderę.

Finałowy konkurs GMC Poland 2010 jest dofinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego, patrona honorowego konkursu.

Więcej informacji: www.gmcpoland.pl

Organizator w Polsce: BIGRAM Personel Consulting

Patroni Honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski

Sponsorzy: Telekomunikacja Polska, Bank Zachodni WBK, Intrum Justitia

Patroni medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Brief, Gazeta Bankowa. Personel i Zarządzanie, TV Biznes

Patroni Internetowi: RP.PL, Bankier.pl, NBPortal.pl, qpracy.pl

Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, StepStone.pl

 

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow