Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

Już 12 listopada rozpoczyna się I etap 15 polskiej edycji konkursu Global Management Challenge Poland 2014. To rozbudowana symulacja biznesowa, w której biorą udział zespoły studenckie oraz firmowe. Drużyny podczas zmagań wcielają się w role zarządów przedsiębiorstw i rywalizują ze sobą na wirtualnym rynku.

W tegorocznej edycji startuje aż 320 zespołów. Przez kolejne 6 tygodni drużyny będą rywalizowały
o osiągnięcie jak najwyższego wyniku inwestycyjnego. Po 5 cyklach decyzyjnych do kolejnego etapu konkursu awansują już tylko 64 zespoły. Drugi etap rozpocznie się w styczniu a finał krajowy odbędzie się w marcu 2015 w Warszawie. Zwycięzca pojedzie na Finały Światowe GMC w Pradze,  w kwietniu 2015r.

Do udziału w tegorocznej edycji zgłosili się studenci z ponad 40 uczelni wyższych. Najwięcej z: Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Studentom patronują: Deloitte, MasterCard, Robert Bosch, LOTTE Wedel, Procter&Gamble, Getresponse, Rzeczpospolita, THINTANK, Gazeta Ubezpieczeniowa, magazyn Personel i Zarządzanie, Eurostudent, magazyn TREND, BPCC, markapracodawcy.pl, Enactus, Europress.

Warto również zaznaczyć iż projekt realizowany jest przy wsparciu Narodowego Banku Polskiego który objął patronatem 40 zespołów studenckich  w ramach programu edukacji ekonomicznej.

Konkurs objęty jest również patronatem: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

Poza patronami honorowymi w konkursie najliczniej reprezentowani są partnerzy strategiczni: Deloitte oraz MasterCard, natomiast zespoły Alumni GMC sponsoruje Orange Polska.

Jak mówi Krzysztof Kwiecień, Dyrektor HR Deloitte w Polsce i Europie Środkowej: „Deloitte jest żywotnie zainteresowany dotarciem do najzdolniejszych młodych ludzi, którzy chętnie podejmują wyzwania związane z nowoczesnym zarządzaniem i lubią się sprawdzać w coraz to nowych sytuacjach, takich jak te w konkursie GMC. Liczymy, że poprzez konkurs poznamy wielu znakomitych studentów, którzy po zdobyciu nowych doświadczeń i umiejętności będą je umieli wykorzystać na ścieżce swojego rozwoju i kariery.”

Swoje zespoły firmowe wystawiają firmy: Grupa Żywiec, Grupa Saint-Gobain, Volvo Group Trucks, TRI (Poland), Robert Bosch, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, LOTTE Wedel, EDF, JTI, Grupa Kapitałowa PGE, Mondi Świecie, Dom Inwestycyjny Xelion, Groupon, Tauron Polska Energia, Eurobank, KGHM Polska Miedź, Aperam Stainless Services & Solutions Poland, Sealed Air, Volkswagen Bank Polska, ING Bank Śląski, Idea Bank, PKO Bank Polski, BGŻ.

Zachęcamy do obserwacji wyników na stronie www.gmcpoland.pl i kibicowania drużynom.

Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting

Partnerzy strategiczni: Deloitte, MasterCard
Sponsor GMC Alumni: Orange Polska
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Patroni medialni: Gazeta Ubezpieczeniowa, Personel i Zarządzanie, THINKTANK
Patroni internetowi: MarkaPracodawcy.pl, PulsHR.pl, wnp.pl, EuroPress, GetResponse
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, magazyn TREND, dlaStudenta.pl, KarierawFinansach, Stowarzyszenie Studentów BEST, studia.net, studia.tv

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow