Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

 

XII edycja Global Management Challenge Poland – rozpoczęcie pierwszego etapu

Pierwszy etap GMC Poland 2011 – największej na świecie symulacji biznesowej - rozpocznie się 9 listopada. Organizatorzy po raz kolejny odnotowali rekordową liczbę - 648 zespołów firmowych i studenckich startujących w konkursie.

Global Management Challenge Poland jest krajową odsłoną międzynarodowego konkursu biznesowego przeznaczonego dla firm i studentów. W projekcie biorą udział zespoły (3-5 osób), które odgrywają role zarządów wirtualnych przedsiębiorstw. Uczestnicy podejmują strategiczne decyzje związane ze wszystkimi obszarami działalności firmy. Zespoły występują w podziale na grupy – mikro-rynki, w obrębie których przebiega rywalizacja. Głównym kryterium wygranej jest najwyższa cena akcji osiągnięta na wirtualnej giełdzie.

9 listopada rozpocznie się pierwszy etap konkursu otwierający cykl rywalizacji o udział w finale światowym oraz inne atrakcyjne nagrody.

Każdą edycję GMC wspierają najbardziej prestiżowe organizacje oraz firmy. Rolę Patronów honorowych konkursu już od kilku lat pełnią Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski. Sponsorami Generalnymi GMC Poland 2011 są: Bank Zachodni WBK, Carrefour Polska, Grupa PZU, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo oraz Telekomunikacja Polska. Ponadto, udział zespołów studenckich wspierają m. in. Eurocash, Jeronimo Martins Dystrybucja, Grupa Mazars, Statoil Poland.

Poprzez udział w GMC studenci mają okazję wykorzystać w praktyce wiedzę akademicką. Jest to wyjątkowy sposób odbycia pierwszych praktyk zarządzania. Ponadto, zaangażowanie w projekt jest wyjątkowym wyzwaniem, szczególnie z uwagi na fakt, iż studenci rywalizują w rozgrywkach

z profesjonalistami. Dla najlepszych drużyn przewidziane są atrakcyjne nagrody, w tym udział w finale światowym drużyny zwycięskiej, zaproszenie na studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego, bilety lotnicze TAP Portugal do Lizbony, zaproszenie do udziału w prestiżowym seminarium z cyklu „Autorytety”, bestsellery książkowe o tematyce biznesowej.

Rozgrywki GMC składają się z trzech etapów rozgrywanych on-line (listopad – grudzień, styczeń – luty, luty – marzec). Zwieńczeniem polskiej edycji jest finał krajowy, który jest organizowany w formie jednodniowych rozgrywek w Warszawie (druga połowa marca).

Wyniki poszczególnych decyzji będą na bieżąco publikowane na stronie www.gmcpoland.pl. Serdecznie zachęcamy do śledzenia przebiegu rozgrywek!  

Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting

Patroni Honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski

Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, Carrefour Polska, Grupa PZU, Polskie Górnictwo Naftowe
i Gazownictwo, Telekomunikacja Polska

Patroni medialni: Rzeczpospolita, Brief, Gazeta Bankowa, MBA Manager, Personel i Zarządzanie

Patroni Internetowi: HRNews.pl, Money.pl, ObserwatorFinansowy.pl 

Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, TAP Portugal, StepStone.pl, Students.pl, Eurostudent

 

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow