Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

 

Przed nami ostatni tydzień rejestracji do XIII edycji konkursu Global Management Challenge Poland!

19 października kończy się rejestracja zespołów studenckich do konkursu GMC Poland. Liczba zespołów zwiększa się coraz szybciej każdego dnia!

GMC jest największą na świecie symulacją biznesową. W konkursie startują zespoły (3-5 osób) tworzone przez studentów (II – V rok studiów) oraz reprezentantów firm. Każda drużyna przyjmuje rolę zarządu wirtualnego przedsiębiorstwa i, co za tym idzie, odpowiada za podejmowanie strategicznych decyzji we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy. Podstawowym kryterium wygranej w konkursie jest osiągnięcie najwyższej ceny akcji na wirtualnej giełdzie.

Edycja GMC składa się z:

- programu treningowego (rozgrywany on-line)

- dwóch etapów (rozgrywane on-line)

- półfinału (rozgrywany on-line)

- finału krajowego (rozgrywany w ciągu jednego dnia w Warszawie).

Dokładny harmonogram konkursu znajduje się na stronie www.gmcpoland.pl

Przedsięwzięcie wspierają najbardziej prestiżowe firmy oraz organizacje. Rolę Patronów honorowych pełnią Narodowy Bank Polski oraz Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Rolę Sponsorów Generalnych GMC 2012 pełnią: Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo.

Dzięki wsparciu Sponsorów studenci mają szansę na bezpłatny udział w konkursie! Dodatkowo, na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, w tym m.in.: studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

  • utworzyć zespół (istnieje możliwość łączenia studentów różnych kierunków, lat studiów oraz uczelni w jednej drużynie);
  • wypełnić kartę rejestracyjną na stronie www.gmcpoland.pl;
  • po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów - wypełnić aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem (rejestracja@gmcpoland.pl).

Sponsorzy dokonują wyboru na podstawie informacji przedstawionych w aplikacjach. Przed rozpoczęciem programu treningowego, wszystkie zarejestrowane drużyny studenckie otrzymają informację na temat kwalifikacji.

Przypominamy, że rejestracja zespołów studenckich trwa tylko do 19 października 2012!

Więcej informacji: www.gmcpoland.pl

GMC Poland 2012

Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG, Orange Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo
Patroni medialni: BRIEF, Gazeta Bankowa, MBA MANAGER, Personel i Zarządzanie, Strategie biznesu
Patroni internetowi: Bankier.pl, Marketing przy Kawie, students.pl
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Niezależne Zrzeszenie Studentów

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow