Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij

Podejmowana przez pracowników Katedry problematyka naukowo-badawcza dotyczy dwóch szeroko rozumianych obszarów tematycznych:

  • Marketingowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości.
  • Realia i perspektywy kształtowania relacji pomiędzy podmiotami gospodarczymi a ich klientami oraz pozostałymi interesariuszami.

Szczegółowe tematy badawcze realizowane w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości:

  • Marketingowe aspekty kształtowania jakości produktów i usług.
  • Wpływ marketingu relacji i społecznej odpowiedzialności biznesu na rozwój przedsiębiorstw.
  • Wpływ otoczenia instytucjonalnego na rozwój agrobiznesu Rola  marketingu terytorialnego w  rozwoju regionalnym i lokalnym.
  • Zachowania nabywcze klientów w różnych typach środowisk a strategie działania przedsiębiorstw handlu detalicznego.
  • Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw.
  • Zasobowe uwarunkowania budowy przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa transgraniczne.
  • Wpływ integracji i współpracy na funkcjonowanie łańcuchów dostaw
  • Determinanty rozwoju rynku żywnościowego
  • Skuteczność i efektywność działań marketingowych przedsiębiorstw.
  • Rola marketingu terytorialnego w rozwoju regionalnym i lokalnym.
  • Rola spółdzielni w rozwiązywaniu problemów społeczno-ekonomicznych.

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow