Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij

dr Tomasz Hermaniuk

  • telefon: 17 872 16 25
  • e-mail: t.herman@univ.rzeszow.pl
  • adres: ul. M. Ćwiklińskiej 2, 35-601 Rzeszów, pokój: D1-315
 
Stanowisko:
  • Adiunkt

Prowadzone zajęcia:

  • Podstawy marketingu
  • Marketing w zarządzaniu firmą
  • Zarządzanie i zapewnienie jakości w gospodarce żywnościowej
  • Total Quality Management
  • Quality and sales management in international tourism

Zainteresowania naukowe:

  • Marketingowe aspekty kształtowania jakości
  • Zarządzanie jakością
  • Implementacja i wykorzystanie systemów zarządzania jakością
  • Rynki żywnościowe

Współpraca z podmiotami zewnętrznymi:

  • prowadzenie szkoleń dla przedsiębiorstw, jednostek samorządowych i instytucji w obszarze marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji handlowych itp.,
  • występowanie w roli eksperta w projektach realizowanych przez przedsiębiorstwa i instytucje (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego),
  • Opiekun Studenckiego Forum Business Centre Club,
  • Kierownik Centrum Marketingu Produktów Spożywczych,
  • Prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Wydziału Ekonomii - Mercatus.

Publikacje

  1. Cholewa-Wójcik A., Hermaniuk T., Building competitive potential of packaging business companies by creating values in the area of sustainable development with the use of SEVM (The Sustainable Enterprise Value Map) tool, Handel wewnętrzny 2016, 1 (360.
  2. Hermaniuk T., Jakość oferty jako element strategii marketingowej sieci handlowej w: Dziadkowiec J., Sikora T., Wybrane aspekty zarządzania jakością usług, Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, Kraków 2015.
  3. Hermaniuk T., Gębarowski M. (red.), Food Products Marketing. Concepts and Research, Celje 2015.
  4. Gębarowski M., Hermaniuk T., The use of sensory marketing in places where food products are sold – areas, examples, determinants of effectiveness, w: Hermaniuk T., Gębarowski M. (red.), Food Products Marketing. Concepts and Research, Celje 2015.
  5. Hermaniuk T., Gębarowski M., Attitudes and behaviour of organic food consumers, w: Cholewa-Wójcik A., Kawecka A., Food Product Quality and Packaging. Current State and Challenges, Celje 2015.
  6. Hermaniuk T., Przyszłość rynku żywności ekologicznej, Strefa - Magazyn Biznesu, Nr 1/2015 (26) - złożono do druku.
  7. Hermaniuk T., Ochrona znaków towarowych, Strefa - Magazyn Biznesu, Nr 7/2014 (25).
  8. Hermaniuk T., Zmiana strategii dyskontów spożywczych, Strefa - Magazyn Biznesu, Nr 6/2014 (24).
  9. Rosak-Szyrocka J., Hermaniuk T., Quality in the product conformity aspect, roz. 8, w: Assessment of the machines conditions operation and their improvement, red. nauk. S. Borkowski, M. Krynke, Celje: Faculty of Logistics, University of Maribor, 2014.
  10. Rosak-Szyrocka J., Hermaniuk T., Quality of Polish Post services in the opinion of customers, roz. 3, W: Evaluation of people and products features, red. nauk. S. Borkowski, J. Rosak-Szyrocka, Celje: Faculty of Logistics, University of Maribor, 2014.
  11. Hermaniuk T., Biznesplan. Pytania i odpowiedzi, Difin, Warszawa 2014.
  12. Hermaniuk T., Jakość usług MPK Rzeszów, Strefa - Magazyn Biznesu, Nr 4/2014 (22).
  13. Hermaniuk T., Jakość szkolnictwa wyższego. Wyzwania przyszłości, Strefa - Magazyn Biznesu, Nr 3/2014 (21).
  14. Hermaniuk T., ISO w przedsiębiorstwie, Strefa - Magazyn Biznesu, Nr 2/2014 (20).
  15. Hermaniuk T., Mielnicka D., Kobieca przedsiębiorczość, Strefa - Magazyn Biznesu, Nr 2/2014 (20).
  16. Hermaniuk T., Zafałszowania produktów spożywczych, Strefa - Magazyn Biznesu, Nr 1/2014 (19).
  17. Zwierzyńska P., Hermaniuk T., Przyszłość należy do przedsiębiorczych, Strefa - Magazyn Biznesu, Nr 1/2014 (19).
  18. Hermaniuk T., Sikora T., Doświadczenia z wdrażania systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwach sektora górnictwa naftowego, Zarządzanie jakością 2/2013 (32).
  19. Hermaniuk T., Sikora T., Przywództwo jako czynnik warunkujący skuteczne funkcjonowanie systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, Zarządzanie jakością 1/2013 (31)
  20. Hermaniuk T., Fałszowanie żywności, Strefa - Magazyn Biznesu, Nr 10/2013 (18).
  21. Hermaniuk T., Wierzbiński B., Surmacz T., Quality of services of the public transport enterprise on the example of MPK Rzeszow, w: Borkowski S., Jereb B., SERVICES CHAIN IMPROVEMENT, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji (SMJiP) and Faculty of Logistics, University of Maribor, Celje 2013, s. 9-21.
  22. Hermaniuk T., Surmacz T., Wierzbiński B., Quality in the process of building relevant relationships with suppliers in the supply chain, w: Borkowski S., Sygut P., improvement's factors in Entreprises/Product's Development, Faculty of Logistics, University of Maribor, Celje 2013, s. 54-64.
  23. Surmacz T., Wierzbiński B., Hermaniuk T., Collaboration with customers and quality of customer service, w: Borkowski S., Rosak-Szyrocka J., Servqual as Instrument of Services Improvement and Resources Management, Faculty of Logistics, University of Maribor, Celje 2013, s. 28-37.
  24. Hermaniuk T., Results of Implementation and Use of Quality Management System in Aircraft Production Enterprise, w: Borkowski S., Krynke M. (red.), Quality of Technology and Products, Oficyna Wydawnicza SMJiP, Częstochowa 2012, s. 65-80.
  25. Hermaniuk T., Level of Quality of Education Services on Example of Universities from Rzeszow, w: Sikora T, Nowicki P. (red.), Challenges of Quality Management, PTTŻ Publishing House, Kraków 2012, s. 11-30.
  26. Hermaniuk T., Strategia promocji marki na przykładzie wódki Chopin, w: Handel Wewnętrzny - Perspektywy rozwoju marketingu (tom III), IX-X 2012, s. 166-172.

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow